torsdag, januari 18, 2007

Stolt som f*n!

Kan ni förstå hur jag känner just i detta ögonblick? Nej, naturligtvis kan ni inte göra det för jag har ju inte ännu avslöjat mina känslor. Faktum är att jag känner mig lättad och glad över att jag och min vän äntligen är klara med ett projekt i skolan som visade sig bli kanonbra till slut! Kan ni förstå den känslan man har när man är helt klar med något och resultatet blev precis så som man själv önskade? Det var längesedan som jag själv var så nöjd över något och det känns så skönt att återigen få känna den känslan!

Nåväl, ikväll var vi ute, Nida och jag. Vi firade vårt första gemensamma arbete tillsammans och att resultatet har gått våra vägar fram. Mer stolta kunde vi ju knappast bli och mer rätt kunde ju inte ölen ha suttit denna kväll. Staropramen Premium Beer x 2 och en Guinness + en Carlsberg Export var de som mättade våra sunda magar denna kväll. Utgången var lyckad och jag känner mig stolt och lycklig. Vad mer kan man begära när man själv lag sin själ i arbetet och resultatet blev enastående fantastiskt!

Lite är det väl okej att skryta?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är faktiskt okej...det blev skitbra andy! :)

torsdag, januari 18, 2007 1:12:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Yes box. You go girl! ;)

måndag, februari 05, 2007 2:29:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Free Hit Counters
Web Site Counter