onsdag, januari 10, 2007

Saknar fritiden

Nu har skolan åter börjat och jag har blivit snuvad på min underbara fritid. Ett skönt och stillsamt liv över vinterlovet har plötsligt åter förvandlats till ett stressigt och irriterande liv som student. Kanske är jag hård i mina tankar, men jag måste ju få säga det jag faktiskt önskar. Inget går upp emot en kopp varm te och en soffa med en filt nära till hands. Inget är bättre än att få tänka, läsa och göra det man absolut vill. Då mår man som bäst, då mår jag som bäst! Men vad ska man då göra när man inte vill göra något tråkigt skolarbete? Ja, det finns väl inte så många val, göra det, spy över det eller gömma sig någonstans där uppgiften inte kan komma åt dig. Jag ska försöka överleva det sista året, det är inte lätt men jag ska inte ge upp. Jag är ingen Looser och definitivt ingen Banger! Det är inte du heller!

Ps. Under tiden som du pysslar med tråkigt arbete i skolan eller på jobbet så kan du pilla lite i photoshop under tiden. Man kan faktiskt göra en hel del intressanta grejer med foton på sina vänner. Ta en titt på min grönögda kisse. Är den inte gullig? Ds.



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ååååh! Jag vill beställa en sådan kisse. Fast en svart med lila ögon... =P

måndag, februari 05, 2007 2:20:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Free Hit Counters
Web Site Counter