onsdag, januari 24, 2007

Le lite ibland!

Jag har en underbar vän. En så underbar vän att jag ibland avundas hennes liv och skulle ibland vilja leve hennes istället för mitt. Men ofta inser jag att man inte kan drömma om att gå runt och undra hur det hade varit att leva andras liv. Man måste ju leva sitt liv, annars kan ju det rent av få åka en väldigt lång rutschkana nerför en väldigt lång backe. Nåja, jag har haft en tuff period nu i mitt liv, ofta kommer dessa tuffa perioder över vintern och jag börjar undra ifall jag kanske måste ta mig till ljuset för att må bra? Det verkar som om alla kring mig blir på dåligt humör bara för att jag har det tufft just nu. Det är mycket märkligt men nog väldigt sant. Varför? Bra märkliga liv vi lever och bra märkliga humörsvängningar som vi alla har. Ibland önskar jag att de bara kunde försvinna. Försvinna långt bort så att jag aldrig mer behövde ta del av dem.

Det är då dessa perioder inträffar som man behöver underbara vänner. Jag har en, eller faktiskt två om man räknar med min fantastiska pojkvän. Båda dessa personer är hjältar i mitt liv och varje dag tackar mitt undermedvetna dem för deras otroliga support. Jag älskar er och ni vet vilka ni är. De närmaste och de viktigaste personerna i mitt liv!

Ha det bra vänner!



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men sötaste lilla pussgurkepluttiluttibäbin då!!!
ME LOVE YOU TO
Jag finns alltid här för dig närhelst du behöver mig.
Pussis från Miss Raven

måndag, februari 05, 2007 3:06:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Free Hit Counters
Web Site Counter